dilluns, 18 d’octubre del 2010

PREZI

Dia  7 d’Octubre de 2010 
             
Avui a classe hem utilitzat un nou editor de presentacions online http://prezi.com/ , el qual serveix per fer presentacions més dinàmiques. Ja que es tracta d’una Web que el que intenta és posar tota la informació en una mateixa diapositiva. Per tant, es una forma diferent de presentar els nostres projectes.

Com crear una compte a PREZI?
1. Sign up now
2. Student/Teacher Licenses
3. Edu enjoy
4. Posar el email de la teva universitat en aquesta cas, martamd3@blanquerna.url.edu
5. Ens demanen el nom del centre on estudiem i la seva Web, país i ciutat
6. Ens arriba un email al correu amb un enllaç
7. Acabar de completar les dades

Usos de PREZI

Pas 1: Cliquem a New Prezi i li posem un títol i una descripció, aquesta informació la podem canviar en qualsevol moment.
Pas 2: El nostre PREZI tindra diferent opcions com: Insert, Show, Colors & fonts, Path i Frame.
Pas 3: Poc a poc podem anar introduint diferents idees,les quals després les relacionarem entre si, això es farà fent doble click a la diapositiva.
Pas 4:  La opció Insert serveix per pujar vídeos, imatges, etc. Hi ha dos opcions “Load file” per agafar de la carpeta de l’ordinador, o bé, “share”
Pas 5: La opció Frame per tal d’emmarcar.
Pas 6: Per moure alguna cosa de la presentació cal clicar a Write i apareixerà un cercle blau si el mantenim clicat ho podrem moure.
Pas 7:  Per poder realitzar un recorregut farem clic a Path i en “1-2-add”
Pas 8: Finalment, Show clicarem a Full screen per tal de veure la presentació  i comprovar si cal canviar alguna cosa o no. Les presentacions es guarden automàticament. 




Un prezi pas a pas...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada